Tuesday 12 March 2013

JANGAN ROSAKKAN MATA

Anda gemar memakai contact lens?
 
Trend remaja masa kini suka bergaya dengan pelbagai cara dan paling terkini...bergaya dengan mata. Hari Isnin bju biru mata biru, hari Selasa baju hijau mata hijau, hari Rabu baju coklat mata coklat...begitulah lebih kurangnya....
 
 
 
 
Tahukah anda memakai contact lens secara "suka-suka" ini akan menjadi trajedi yang paling malang sekali dalam kehidupan sekiranya anda menggunakannya tanpa peraturan yang betul. Kenapa bergaya hanya sekadar untuk menarik perhatian orang sedangkan kita tanpa sedar dalam proses merosakkan pancaindera yang sangat mahal dan berharga ini. Bayangkan tiba-tiba anda bangun pagi mata kabur...perlahan-perlahan mata makin kabur...makin kabur dan terus pandangan anda menjadi gelap gelita...tiada lagi cahaya yang menembusi retina anda. Segalanya telah menjadi gelap..!
 
Penyelesaian kepada masalah mata ada pelbagai cara tanpa perlukan benda-benda yang hanya memudhortkan lagi mata. Anda tak perlu menghabiskan beribu ringgit sedangkan anda hanya perlu melabur cuma  RM60 untuk seumur hidup..

https://www.facebook.com/rawatanrabun
 
 

No comments:

Post a Comment

KENAPA ANDA PERLUKAN AL-QURAN TANGGING