Wednesday 31 May 2017

KENAPA KITA SAKIT

Kenapa kita jatuh sakit dan kenapa ia sentiasa berulang ulang ?


Sakit itu ujian dari Allah SWT. Bukanlah sakit yang perlu dipersoalkan tetapi bagaimana penerimaan kita apabila Allah tarik semula nikmat kesihatan yang telah diberikan. Adakah kita hanya redho sahaja tanpa berikhtiar ? Sesungguhnya apabila sabar dan berikhtiar untuk sembuh semuanya ada ganjaran pahala di sisi Allah.

Dalam keadaan biasa, seseorang yang sakit adalah disebabkan:

1. Jangkitan Virus

2. Sel sel yang mati lebih banyak dari sel sel yang baru. (Faktor usia bila usia meningkat kurang sel di keluarkan dan juga keadaan dalam badan kita yang di penuhi lemak@kolesterol)

3. Kematian sel pada peringkat pra matang ( Ini di sebabkan tekanan hidup, kerja dan gaya hidup (pemakanan@tiada senaman), Radiasi (Telefon, pencawang elektrik, sebagainya), Radikal bebas)

4. Nutrisi/zat/vitamin yang tidak seimbang dan cukup

BAGAIMANA CELLMAXX MEMBANTU?
============================
1. Konsisten minum cellmaxx di samping ubatan yang disarankan doktor. Penggunaan CELLMAXX meningkatkan 40% keaktifan NK sel.

Apa itu NK sel?
NK sel yang bertindak seperti polis yang memantau dan membuat rondaan dalam badan kita. Jika ada bendasing/virus/sel kanser, NK sel dapat mengesan dan membunuh virus/sel kanser dengan lebih berkesan.


2. Cellmaxx membantu untuk mengatasi masalah sel-sel yang mati lebih banyak dari sel-sel baru yang dihasilkan.

Selepas 1 jam minum cellmaxx, terbukti oleh jurnal perubatan dan ujian klinikal bahawa 3-4 juta sel sel baru dikeluarkan degan 1 sachet penggunaan. Ini meningkatkan jumlah sel-sel baru yang aktif dan sihat.

Lebih banyak sachet cellmaxx lebih banyak sel-sel baru dapat dirembeskan oleh sum sum tulang.  Stem sel yang dirembeskan oleh sum sum tulang tidak akan habis kerana yang dirembeskan adalah duplikasi dan sel sel yang baru yang tidak digunakan akan kembali kepada sum sum tulang. Sistem tubuh kita sudah di atur oleh Allah sedemikian rupa.


Keseluruhan tubuh kita ini asal dari sel sel, dan kumpulan sel sel membentuk tisu, seterusnya membentuk organ dan sistem dalam tubuh kita.

3. Cellmaxx mengandungi 64 nutrisi dan kadar penyerapan sehingga 95% oleh badan. Tanpa cellmaxx untuk dapatkan 64 nutrisi lengkap anda mungkin terpaksa makan pelbagai jenis makanan atau bermacam jenis vitamin. Anda terpaksa beli berbotol-botol vitamin. Kadar penyerapan cellmaxx ke dalam tubuh adalah 95%. Apabila penyerapan tinggi sudah pasti badan@sel menerima nutrisi yang cukup dan hanya 3%-5% sahaja dikeluarkan dari badan. 😀😀


Sebenarnya tiada dos tertentu untuk menggunakan CELLMAXX bergantung kepada keadaan kesihatan, kemampuan kita untuk hadapi healing crisis dan yang utama ialah kemampuan poket kita.

Tiada tempoh masa dan tahap tindakbalas berbeza bagi setiap org. Yg paling penting KONSISTEN guna cellmaxx samada 1/2 sachet atau 2 sachet sehari atau selang sehari penggunaan.

* Di sarankan minimum 1 sachet sehari untuk hasil yang optimum dan cepat.
* Biasanya untuk 1 cawan guna 1/2 air atau gelas 1/3 air supaya rasa manis supaya rasa peach di dalam cellmaxx tidak hilang.
* Boleh dicampur dengan susu@air buah@madu
* Tidak boleh guna air panas dan suam.
* Jarakkan 2-3 jam dengan ubat hospital
* Di sarankan stop supplement lain kerana apabila kita guna 2 atau 3 supplement serentak kita tak dapat menentukkan tindakbalas tu dari supplement A atau B atau C.
* Kurangkan/berhenti minum minuman berkafein
* Banyakkan rehat dan minum air kosong untuk 1-2 minggu penggunaan.
* Jika selepas minum Cellmaxx, ada rasa mengantuk...ambil masa untuk tidur dan jangan lawan rasa mengantuk.



Untuk pertanyaan/belian:

No comments:

Post a Comment

KENAPA ANDA PERLUKAN AL-QURAN TANGGING